نوشته های مرتبط: ثبت نشدن آدرس بعضی سایتهای ایرانی در پروفایل اینستاگرام
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
دیجیکالا اولین یونیکورن ایرانی میشود
پیشبینی میشود با توجه به توسعه زیرساختها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجیکالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
مشکل اصلی کسبوکارهای نوپا، تامین سرمایه تخصصی است
مهدی تقوی: «مشكل اصلی استارتآپها، تامين سرمايه تخصصی است؛ البته سرمايهای كه در قالب وام يا تسهيلات نباشد، چرا که در این صورت، مشکلات پیچیدهتر خواهند شد.»
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.