نوشته های مرتبط: ایران بهشت چینی‌ها برای استخراج رمزارز

بدخواهان ایران در پی خشکاندن ایمان و امید ما در جامعه هستند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۳/ ۱۰ دقیقه

دبیرکل دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت در آیین اختتامیه این جشنواره سخنرانی را در باب اهمیت حمایت از کالای ایران‌ساخت ارائه کرد و راز رهایی جامعه از مشکلات را ایمان و امید به آینده دانست.

سامانه بازاریابان بیمیتو برای گسترش بیمه و درآمدزایی کاربران رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۰/ ۷ دقیقه

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت دانش‌بنیان «بیمیتو» از سامانه بازاریابان این استارت‌آپ رونمایی کرد.

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۹۷ در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.

دلایل شکست استارت‌آپ ها در ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶/ ۲ دقیقه

در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راه‌اندازی استارت آپ‌ هستند عموماً جوانان و تازه دانش‌آموخته ها هستند.

نامه انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری خلاف قوانین است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۸/ ۶ دقیقه

نیما قاضی، مدیرعامل علی‌بابا در حاشیه دورهمی فعالان حوزه گردشگری از نامه غیر اصولی انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری گفت.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۵/ ۸ دقیقه

شرکت‌های تپ‌سی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامه‌ای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع  و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شده‌اند.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.