نوشته های مرتبط: «رونق توليد» با عبور از نسل نخست استارتآپها و پرداختن به استارتآپهای تكنولوژیک و محصولمحور
رابطه مردم و استارتآپها
کارآفرینان میگویند ایجاد ارتباطی موثر که در ذهن مشتری بماند روز به روز سختتر میشود.
دفتر کار، آری یا خیر؟
پنج پرسش اساسی که لازم است پیش از اینکه برای کسبوکارتان دفتری را اجاره کنید، خوب به آنها فکر کنید.
قدمزدن استارتآپ در بازارهای خارجی
حضور در کسبوکار برونمرزی ریسک بالایی دارد و بیگدار به آب زدن در این زمینه اشتباه بزرگی است.
هنر ارزشگذاری استارتآپ
سه اقدامی که برای شما تعیین میکند کسبوکار جدیدتان تا چه اندازه ارزشمند است.
هشت تفنگدار استارتآپی
با استخدام این افراد کلیدی میتوانید به سرعت و بدون از دست دادن توانایی تولید به مقیاس مورد نظرتان برسید.
در کار خود بهترین نمونه باشید
ارائه (pitch) در حوزه استارتآپ، یعنی به اشتراک گذاشتن یک داستان با مخاطبانی که میخواهند راه و پیام شما را بدانند.
مذاکره درباره «اسنپ» و «تپسی»
محمود واعظی از مذاکره با وزرای کشور، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعالیت «اسنپ» و «تپسی» خبر داد.
سهم استارتآپها در اقتصاد مقاومتی
مسئله اشتغال مهمترین نیاز کشور اعلام شده است، اما چطور میتوان اشتغالزایی در مسیر فناوری را در کشور توسعه داد؟