نوشته های مرتبط: مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اگر میخواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارتهایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
هشت صنعتی که در سال ۲۰۱۸، ترند خواهند شد
بسیاری از حوزههای مختلف کسبوکار، از پزشکی گرفته تا بازاریابی و انرژی، خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر در سال ۲۰۱۸ آماده میکنند. در این مطلب از هشت صنعت ترند در سال میلادی آینده خواهیم گفت.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.