نوشته های مرتبط: چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
برگزاری سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت
سمینار تخصصی یک روزه اینترنت اشیا در مدیریت با هدف شناخت اینترنت اشیا و کاربردهای آن در کسبوکار و تجاریسازی در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۷ در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار میشود.
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
کارآفرینان ایرانی در راه اجلاس استارتآپی دریاچه سوان ارمنستان
اجلاس بینالمللی استارتآپی دریاچه سوان ارمنستان با حضور ۱۵۰ تیم استارتآپی از سراسر جهان در تاریخ ۳۱ تیر برگزار خواهد شد.
مدیر پیشین واحد هوش مصنوعی گوگل بعد از ۸ سال به اپل پیوست
اپل اخیراً «جان جیاناندرئا» را رسماً به عنوان مدیر استراتژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود منصوب کرده است. جیاناندرئا پیش از پیوستن به اپل، به مدت ۸ سال مدیر تیم های هوش ماشینی، تحقیقات و جستجو گوگل بود و شایعات پیوستن او به اپل، از ماه آپریل گذشته به گوش می رسید.
هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید.