نوشته های مرتبط: چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
استارتآپهایی که به سلامتی شما اهمیت میدهند
ورود استارتآپها به حوزه سلامت و بهداشت، موضوعی است که نظر سرمایهگذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این استارتآپها میتوانند در پیشگیری از بیماریها و پیگیری مراحل درمان، به افراد کمک کنند.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
فناوریهای نوظهوری که چهره دنیا را تغییر میدهند
در این اینفوگرافیک، فهرستی از ١٠ فناوری برتر که توسط مجمع جهانی اقتصاد متا (شورایی برای فناوریهای در حال ظهور)، معرفی شدهاند، ارائه کردهایم.
انفجار بزرگ هوش مصنوعی
هوش مصنوعی جزء جداییناپذیر آینده تکنولوژی است و ارزش صنعت آن تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۴۷ میلیارد دلار میرسد.
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
کامپیوترهایی که بهتر از انسانها میبینند
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
اینترنت، زیرساخت انقلاب چهارم صنعتی خواهد بود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت و شبکههای ارتباطی را از زیرساختهای تحول در حوزه صنعت در انقلاب صنعتی چهارم دانست.