نوشته های مرتبط: کارگاه ارزشگذاری استارتآپها
رونق کسبوکارهای نوین روستایی با همگرایی حاصل میشود
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: رونق استارتآپ ها و کسب و کارهای نوین و ایده های خلاقانه در روستاها و درآمدزایی آن از مسیر همگرایی و تشکیل سمن های منسجم میگذرد.
رویکرد استارتآپی بانک مرکزی در انتشار ویرایش ضوابط پرداختیاران
بانک مرکزی به تازگی ویرایش سوم مستند «فناوری مالی و ضوابط پرداخت یاران» را منتشر کرده؛ مستندی که میتوان گفت توسط آن، گامی مهم در راستای سهولت کار پرداختیارها برداشته شده است. اما موضوع دیگری که به اندازه انتشار همین مستند اهمیت دارد، رویکرد استارتآپی بانک مرکزی در نحوه تدوین و انتشار این سند است.
چند درصد فضای کسبوکار در اختیار کارآفرینان است؟
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیم درصد از کل فضای کسب و کار دراختیار کارآفرینان است که این میزان ۳۸ درصد بازار اشتغال را به خود اختصاص داده است.
لزوم راهاندازی مراکز شتابدهی در البرز
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بر لزوم راهاندازی مراکز شتاب دهی در استان تأکید کرد و از توسعه خانه استارت آپ کرج خبر داد.
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.
۱۲۰ ساعت کار در هفته چه خطراتی را به لحاظ مدیریتی و سلامتی در پی دارد
هفته گذشته ایلان ماسک مصاحبه ای با نشریه نیویورک تایمز انجام داد و در جریان آن به بازگویی خاطراتش در ۱۵ سال گذشته پرداخت.
افتتاح فاز اول ایستگاه نوآوری شریف
رئیس موسسه کسبوکار دانشگاه شریف از افتتاح ۵۰۰ شرکت و استارتآپ در ایستگاه نوآوری شریف خبر داد.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.