نوشته های مرتبط: مدیرعامل الوپیک؛ از پیک موتوری تا تاکسی آنلاین
کالای ایرانی، محصول تمام استارتآپهای ایرانی
چرا محصول همه استارتآپهای ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب میآیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟
لایحه وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسبوکارهای نوپا
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از لایحه ۷ مادهای وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسبوکارهای نوپا خبر داد.
سال ۹۷ برای استارتآپهای ایرانی: سال سیاه یا سال جهش؟
به نظر می رسد علاوه بر مشتریان استارتآپها، مسئولان هم ذهنیت بهتری نسبت به کسبوکارهایی که میتوانند آینده اقتصاد را بسازند، دارند. در این چشمانداز روشن اما چه نقاط تاریکی وجود دارد؟
لزوم بازنگری تعریف ردهبندی شرکتهای دانشبنیان در کشور
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، «بهزاد سلطانی» خبر از نادیده گرفته شدن شرکتهای مرتبط با علوم انسانی و یا شرکتهای مهندسی-طراحی در تعریف شرکتهای دانشبنیان داده است.
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
ترس از شکست را به موفقیتی قابل توجه تبدیل کنید
اگر در مسیر اهداف خود، ترسیدهاید و به تسلیم شدن فکر میکنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.