نوشته های مرتبط: انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
به گذشته فکر نکنید، از آینده نترسید
ذهن ـ آگاهی به شما کمک میکند تا از اشتباهات در کسبوکار خود اجتناب کنید و با مشاهده فرصتهای پیشرو، رشد چشمگیری داشته باشید.
بات ها؛ مقلدانی بیاحساس
چتباتها در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشتهاند، اما این رشد باعث نخواهد شد تا آنها جایگزین انسانها شوند.
انعطاف پذیری؛ راز بقای استارتآپها
هر کسب وکاری نیاز به تغییر دارد؛ کسبوکار شما با یک استراتژی ثابت به شکست محکوم میشود.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
ورود استارآپها به فعالیتهای پستی کشور
حسین مهری: «درصدد هستیم تا با برنامهریزیهای انجام شده استارتآپها در حوزه فعالیتهای پستی آغاز به کارکنند.»