نوشته های مرتبط: از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
همه حامیان استارتآپی
نهادهای دولتی و غیردولتی متعددی در ایران هستند که از کسبوکارهای نوپا حمایت میکنند اما چندان شناختهشده نیستند.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
جایگاه امروز «ارتباط با سرمایهگذاران» در شرکتها
تمام شرکتهای موفق، سرمایهگذاران را بخشی از شرکت میدانند و واحد جداگانهای به آنها اختصاص میدهند.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
شرکتهای سرمایهگذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکتهای نوپا سرمایهگذاری میکنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
دورخیز اکوسیستم استارتآپی سئول برای موفقیت
دولت کرهجنوبی قصد دارد سئول را به یکی از 20 شهر مهم استارتآپی دنیا تبدیل کند.
هوش مصنوعی، خطرپذیری سلامت را پیشبینی میکند
اپلیکیشن اودوم، مانند یک کلینیک پزشکی کامل، سلامت کاربران را تحت نظر دارد.