نوشته های مرتبط: آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
دیجیکالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان میرسانیم!
بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجیکالا اضافه خوهد شد
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
رونمایی از اولین کتابخوان فارسی
دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
کاریکاتور: قطار استارتآپی ایران
قطار در حال حرکت استارتآپی ایران و ماجراهای اطرافش