نوشته های مرتبط: درک چارچوب‌های بازاریابی

تغییر نگاه از ثمره‌های استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۰/ ۲ دقیقه

معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.

راه‌آهن مستعد ورود استارت‌آپ‌ها است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۶/ ۱۱ دقیقه

مشاور مدیر عامل راه‌آهن: استارت‌آپ‌ها شرکت‌هایی هستند که به‌صورت «چابک با پرسنل کمتر و استفاده از فناوری IT» وارد یک صنعت می‌شوند و سعی می‌کنند مشکلات صنعت را از راه‌های نوین حل کنند.

نوآوری کسب و کارهای دانش‌بنیان زمینه‌ساز رونق صنایع می شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۳/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: نوآوری و پویایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها می‌تواند با ورود به صنایع بزرگی همچون خودروسازی، زمینه رونق و بهبود این صنایع را به دنبال داشته باشد.

کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راه‌حل نیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۰ دقیقه

اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راه‌حل نیست؟

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

ویژگی‌های مهم سیستم رسیدگی به شکایت‌های مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.