نوشته های مرتبط: درک چارچوب‌های بازاریابی

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.

چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۷ دقیقه

کسب درآمد بیشتر، دغدغه‌ بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.

از ردیاب دستگاه‌های هوشمند تا جست‌وجوگر آنلاین پوشاک

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

روایتی از تغییر مدل کسب‌وکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسب‌وکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را هم‌زمان در نظر گرفت.