نوشته های مرتبط: درک چارچوب‌های بازاریابی

شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان می‌توانند با استفاده از آن‌ها، تیم‌های کامل‌تری با ضریب موفقیت بالا بسازند.

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۲۰ دقیقه

با وجود گستردگی ایمیل‌های تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیل‌هایی که ترغیب می‌شویم بازشان کنیم. در این مطلب می‌کوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.

نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و انتظارات پیش رو

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

اکوسیستم استارت‌آپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارت‌آپ‌های ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

ارتباطات یکپارچه‌ای که ضامن هویت برند شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.