نوشته های مرتبط: مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
برنامههای اسنپ و تپسی برای کنترل قیمتها
یکی از مدیران تپسی: برای پایین نگهداشتن کرایهها برنامه داریم رانندگان آنلاین: شاید به آژانسهای سنتی کوچ کنیم
نکاتی کاربردی که باعث بهبود تمرکز میشود
همیشه حفظ تمرکز روی موضوعات کار سادهای نیست؛ اما راههایی وجود دارند که به ما در افزایش تمرکز کمک میکنند.
برگزاری دوره تخصصی مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا
مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برای اولین بار در کشور دوره تخصصی مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا را در آذر ماه سال جاری برگزار میکند.
فناوری و نوآوریهای دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری
دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیستبوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.