نوشته های مرتبط: ششمین رویداد فیناپ همزمان با یک سالگی آن برگزار میشود
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.
نگاهی به فیناپ بانوان با حضور زنان فینتکی ایران
پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ با نام فیناپ بانوان (Finup Women) چهارشنبه ششم تیرماه ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
آینده صنعت پرداخت در دست فینتکهاست
مدیرعامل گروه فنآوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارتآپهای ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارتآپها در نمایشگاههای خارجی فراهم شود و در واقع فیناستارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.
فینتکهای ایرانی به سمت بلاک چین حرکت میکنند
مدیرعامل پیمننت اکسپرس گفت: بلاکچین اینترنت دوم دنیا است و باید به کاربرد آن در صنایع مختلف از جمله بانک، بیمه و حسابداری توجه ویژه داشت.
آیا فینتکها مفهوم تجارت کلاسیک را متحول میکنند؟
فینتکها در دورانی که ابزارها و سرویسهای دیجیتالی ضریب نفوذ زیادی پیدا کردهاند رشد میکنند. «فناوری مالی» شرکتهایی را در بر میگیرد که دست به ارائه خدمات مالی میزنند. .
نقش رسانهها در اتصال استارتآپها به سرمایهگذاران
بنی اسدی به فضای رسانهای مناسبی که فرابورس از طریق پوشش خبری در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی، پخش زنده و استودیوی تلویزیونی ایجاد کرده است، اشاره کرد که علاوه بر اینکه برند فیناستارز را گسترش میدهد، امکان معرفی استارتآپها را به سرمایهگذاران از طریق رسانهها فراهم می کند.