نوشته های مرتبط: روابطعمومی چیست و چرا مهم است؟
نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیشآزمون در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.