نوشته های مرتبط: رویداد استارتآپی کشاورزی
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
استارتآپها آماده اربعین میشوند
رویداد کارآفرینی «نوآوری و اربعین: فرصتهایی با پای پیاده» مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
عزم شرکت مخابرات برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها خبر داد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
اروپا برای نوآورانه شدن کشاورزی خود از جوانان کشاورز حمایت میکند
اتحادیه اروپا برای پیشرفت پایدار در حوزه کشاورزی روی کشاورزان جوان سرمایهگذاری میکند. حمایت از شکلگیری استارتاپهای کشاورزی، طراحی بانک اطلاعاتی از نوآوریهای کشاورزی، ایجاد مراکز پژوهشی متمرکز روی این مسئله و همچنین نظرخواهی عمومی از صاحبنظران برای کمک به کشاورزان جوان ازجمله حمایتهایی است اتحادیه اروپا در برنامههای خود دارد.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰
سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟