نوشته های مرتبط: پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
فیسبوک و اینستاگرام مدیریت زمان در اپلیکیشن خود را به شما میسپارند
فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی میکنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشنها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما میتوانید برای استفادهتان از این دو شبکه اجتماعی محدودیت روزانه بگذارید و به طور موقت نوتیفیکیشنهای آنی این دو را غیر فعال کنید.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
توییتهای جام جهانی ۱۱۵ میلیارد بار دیده شدند
با شروع رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ امیدهای توییتر هم برای داغ شدن تعاملات توییتری کاربرانش بیشتر شد
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید.
همکاری رئال مادرید و سامسونگ برای تولید محتوا
باشگاه رئال مادرید به طور رسمی امضای قرارداد همکاری تولید محتوای ویدئویی را با شرکت سامسونگ اعلام کرد.