نوشته های مرتبط: گزارشی درباره تکنولوژی‌های تبلیغات در ایران

نياز به مراكز آزاد و امن داده‌ها در ايران

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۶ دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رقابتی استارت‌آپ‌های ایرانی دسترسی آزاد به داده‌های کاربران است؛ اما این داده‌ها باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.

کالای ایرانی، محصول تمام استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

چرا محصول همه استارت‌آپ‌های ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب می‌آیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟

حمایت از صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۲/ ۱۰ دقیقه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم، گفت: ۹۰ درصد این واحدها را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند و از این میزان فقط حدود ۶۵ درصد فعال هستند.

مسئولیت حمایت از استارت‌آپی‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

چرا مردم و مسئولان در برابر کسب‌وکارهای نوپای استارت‌آپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟

لزوم حرکت جامعه به سمت استارت‌آپی شدن

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶/ ۹ دقیقه

تا چندسال پیش واژه «استارت‌آپ» برای بسیاری واژه‌ای غریب بود، ولی امروز که از تاکسی‌های اینترنتی، سفارش غذا به‌صورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌کنیم.

حمایت سرمایه‌ای از صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، در اولویت است

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۰/ ۱۱ دقیقه

پروانه مافی: «استارت‌آپ‌ها امروز به مهم‌ترین عامل توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده‌اند؛ اما نیازمند سرمایه‌گذاری تخصصی در این حوزه هستند؛ بنابراین حمایت از استارت‌آپ‌ها و همچنین حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها در اولویت قرار دارد.»

پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپین‌های زنده‌ شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روش‌های قدرتمند جایگزین هستند.

چرا «تامین سرمايه» مهم‌ترین چالش اقتصاد دیجیتال ایران است؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ظهور و توسعه استارت‌آپ‌ها در ایران مزایای غیرقابل انکاری برای کشور دارد؛ اما اکنون مساله اصلی «تامین سرمایه» است که باید حل شود.