نوشته های مرتبط: ۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
آیا موقعیت شغلی درستی را انتخاب کردهاید؟
مهم نیست در چه موقعیت شغلی مشغول به کار هستید مهم این است که مهارتهای خود را افزایش دهید، نکات جدید یاد بگیرید و اعتمادبهنفس داشته باشید.
دومین رویداد استارتآپ هنر برگزار میشود
مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان دومین رویداد استارتآپ هنر را با هدف آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسبوکار به دانشجویان برگزار میکند.
آینده اقتصاد ایران در گرو فعالیت استارتآپها
مدیرکل کسبوکارهای نوین ریاست جمهوری: حرکت آينده اقتصاد ايران به فعالیت استارتاپها بستگی دارد.
استارت آپ ها تاجایی که قوانین را رعایت کنند مورد حمایت پلیس هستند
رئیس پلیس پایتخت گفت: ما تا زمانی از استارت آپ ها به طور کامل حمایت می کنیم که تابع قوانین و مقررات باشند.
اعتیادآورترکردن بازیهای امروز جهت کسب درآمد بیشتر
موفقیتهای پیدرپی بازی هایی در سبک پابجی ( Player Unknown’s BattleGrounds ) و فورتنایت (Fortnite) روی پلتفرمهای مختلف نظرات را به خود جلب کرد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.