نوشته های مرتبط: ۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
نگاهی به هشتمین رویداد دیام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ
رویداد دیام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دیام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب میشود و هرساله متخصصان و علاقهمندان زيادي را گرد هم ميآورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه ديام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.
حمایت قانونی، برگ برنده کسبوکار
هر کسبوکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیهای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسبوکار حمایتهای حقوقی و قانونی اتحادیهها از کسبوکارها به پشتوانهای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاههای حساس ادامه کار دشوار و پیچیده میشود.
پنج قانون تأمین مالی استارتآپها
استارتآپها با این روشها از شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر، تامین سرمایه میکنند.
بازاریابی نوین را با استراتژیهای نوین آغاز کنید
توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصتهای بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیتهای بازاریابی سنتی را امکانپذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.
پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
بزرگترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار میشود.
واقعیتهایی درباره دورههای دیجیتال مارکتینگ در ایران
چند سالی است که تب دیجیتال مارکتینگ، تدریس آن و دوره فروشی در ایران بالا گرفته است. حالا دیگر هر کسی با خواندن چند مقاله خارجی یا داخلی، ادعای استادی این حوزه را دارد. کلید به دستانی که به شما وعدۀ پولدار شدن سریع میدهند! کافی است درلینکداین، اینستاگرام و یا هر جای دیگری عبارت دوره آموزش بازاریابی دیجیتال (یا دیجیتال مارکتینگ) را جستجو کنید، آن وقت است که صدها گزینه برای انتخاب پیش روی شما قرار میگیرد. در میان این نتایج اگر سوابق این اساتید را جستجوکنید، متوجه میشوید تعداد زیادی از آنها در واقع، استادنما هستند! زیرا تا جایی که ما میدانیم، استادی از دو راه به دست میآید: 1- از راه تحصیل 2- از راه تجربه، و بهتر اینکه هر دو گزینه با هم باشند.
انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟
یکی از مزایای راهاندازی استارتاپ این است که برای هدایت آن به یک عمر تجربه نیاز نیست اما در عین حال اگر از مشاوره یک رهبر مجرب هم بینصیب باشد، ممکن است با تصمیمی اشتباه به نقطه پایان برسد. با توجه به این مساله ترجیح میدهید تیم رهبری را از افراد درون استارتاپ انتخاب کنید یا از کسانی که در شکل گیری آن نقش نداشتهاند کمک بگیرید؟
از حمایتهای ظاهری تا سنگاندازیهای واقعی در کار استارتاپها
در سالهایی نهچندان دور، انجام کارهای ساده به آسانی حالا نبود. کسی فکرش را نمیکرد روزی، اهمیت ندارد در تهران باشی یا در دورافتادهترین روستاها، اهمیتی ندارد برای خانهات مبل و یخچال بخواهی یا برای تراکتورت چرخ یا گاو و گوسفند برای مزرعهات؛ همه چیز با یک سرچ ساده اینترنتی برایت مهیاست.