نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
سرمایهگذاری هنگفت چین برای توسعه رقیب GPS آمریکا
دولت چین هزینه سرسام آوری را به توسعه سیستم موقعیت یابی جغرافیایی بومی اختصاص داده که هدف از آن عدم اتکای آنها به GPS ایالات متحده عنوان شده است.
سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) چیست؟
سرمایهگذاری روی استارتآپها همواره یکی از مشکلترین و پرریسکترین کارها است.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
سرمایه گذاری در استارت آپ ها به جای خرید خودرو
اگر ۳۰ هزار نفری که یک شبه با ۳۵ میلیون دلار سرمایه برای پیش فروش خودرو در کشور ثبت نام کردند، سرمایه شان را در استارتاپهای سطح A سرمایهگذاری میکردند میتوانستند ۱۲۵ کسب و کار نوپای رو به رشد را حمایت کنند، و این امر نه تنها به کارآفرینی کمک میکرد بلکه ارزش سرمایه آنها را طی چند سال به میزان قابل توجهی افزایش میداد که اخیرا با قانونی شدن تامین سرمایه خرد جمعی در ایران این امکان برای مردم فراهم شده است.
شرکت چینی ByteDance به ارزشمندترین استارتآپ جهان بدل شد
به تازگی گروه مخابراتی سافت بانک در یک استارتاپ چینی ۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و موجب شده که شرکت ByteDance به ارزشمندترین استارتآپ جهان بدل شود.