نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه
با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارتآپ خود، میتوانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
اقتصاد کدام کشورها با فناوری گره خورده است؟
اکثر کشورهای پیشرفته دنیا، درحال سرمایهگذاری روی استارتآپها هستند.
جام رمضان دیجیکالا
دیجیکالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.
جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
محمودرضا خواجهنصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایهها به سمت صنایع کوچکتر حرکت کردند.
بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
موشنگرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
چارهای جز بها دادن به استارتآپها نداریم
علی یقطین: لازم است یک جریان پایدار و یکصدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارتآپها حمایت کند.