نوشته های مرتبط: چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارت‌آپ خود، می‌توانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

اقتصاد کدام کشور‌ها با فناوری گره‌ خورده است؟

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۲۲ دقیقه

اکثر کشورهای پیشرفته دنیا، درحال سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها هستند.

جام رمضان دیجی‌کالا

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.

جذب سرمایه به روش صنایع کوچک

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

محمودرضا خواجه‌نصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایه‌ها به سمت صنایع کوچک‌تر حرکت کردند.

بررسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

موشن‌گرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.

بازاریابی موفق در اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.

چاره‌ای جز بها دادن به استارت‌آپ‌ها نداریم

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

علی یقطین:‌ لازم است یک جریان پایدار و یک‌صدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارت‌آپ‌ها حمایت کند.