نوشته های مرتبط: کسبوکارها و اسپانسرینگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید.
نگاهی به توپ ویژه جام جهانی روسیه
متخصصان آیرودینامیک عقیده دارند که توپ ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ با نام «تل استار ۱۸» علاوه بر فناوری های پیشرفته نسبت به مدل های قبلی حرکات پایدارتری داشته و فراز و نشیب های بحث برانگیز کمتری خواهد داشت.
آدیداس با تعطیلی فروشگاههای فیزیکی به سمت فروش آنلاین میرود
آدیداس در پی آن است تا با تعطیل کردن فروشگاههای فیزیکی خود در سالهای آینده، تمرکز خود را روی فروش آنلاین افزایش دهد.
نوآوری جدید آدیداس در رویداد نوآورانه باشگاه بایرنمونیخ
تیم مورد حمایت آدیداس در رقابتهای نوآورانه هکدیز (HackDays) باشگاه بایرن مونیخ آلمان، رتبه نخست را کسب کرد و حاصل تلاش آنها پلتفرمی برای افزایش تعامل با ورزشدوستان است.