نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.
توزیع عادلانه شتابدهندههای زیستفناوری در کشور
دبیر ستاد توسعه زیستفناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از توسعه شتابدهندههای زیستفناوری در سطح کشور خبر داد.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
ضرورت حمایتهای از کسبوکارهای اینترنتی
لازمه حمایت از کسبوکارهای اینترنتی، وجود یک اراده اجرایی قوی در این حوزه است و صرف وجود قانون در این حیطه، کفایت نمیکند.
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.