نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

حفظ کسب‌وکار خانوادگی، همیشه آسان نیست

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

در یک کسب‌وکار خانوادگی، ممکن است روزی فرزندان، خواهان ادامه کسب‌وکار نباشند و به شغل دیگری روی آورند.

۴ مسیر ایده‌یابی کسب‌وکار نوآورانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۹/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب، راه‌حل‌های مناسب و هدفمند استارت‌آپی در جهت دستیابی به ایده‌های برتر و عملی‌کردن آنها را بررسی می‌کنیم.

سرمایه‌های مردمی را به سمت استارت‌آپ‌ها هدایت کنیم

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

اصغر زارعی: لازم است سرمایه‌های جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسب‌وکارهای نوپا، توسط صندوق‌ها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها قرار گیرد.

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.

تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم.

استارت‌آپ‌هایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بنیان‌گذاران و راهبران کلیدی استارت‌آپ‌ها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارت‌آپ خود همراه نیستند.

۴ اشتباه در آغاز راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

متخصصان عرصه کارآفرینی و کسب‌وکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشته‌اند که باید از آنها خودداری کنید.

هفت نکته‌ برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در یک‌ نگاه، لوگوی کسب‌وکار شما، نشان‌دهنده‌ فعالیت شرکت شما و بیان‌کننده ماموریت آن است.