نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
حفظ کسبوکار خانوادگی، همیشه آسان نیست
در یک کسبوکار خانوادگی، ممکن است روزی فرزندان، خواهان ادامه کسبوکار نباشند و به شغل دیگری روی آورند.
۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
در این مطلب، راهحلهای مناسب و هدفمند استارتآپی در جهت دستیابی به ایدههای برتر و عملیکردن آنها را بررسی میکنیم.
سرمایههای مردمی را به سمت استارتآپها هدایت کنیم
اصغر زارعی: لازم است سرمایههای جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسبوکارهای نوپا، توسط صندوقها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارتآپها قرار گیرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.