نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت هفتم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
گرافیست کسبوکار خود باشید
اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسبوکار خود ندارید، برای طراحی گرافیکهای خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از سادهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
روشهای ساده بوت استرپینگ برای استارتآپها
بوت استرپینگ در استارتآپ به معنای پیشبرد اهداف ابتدایی بدون دریافت کمک از سرمایهگذاران است که میتواند کمک بزرگی به رشد اولیه داشته باشد.
میلیونر خود ساخته شوید
راز موفقیت سرمایهدار آمریکایی «مارک کیوبن» چیست؟
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت چهاردهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.