نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.
همهچیز درباره کراودفاندینگ
کراودفاندینگ نهتنها روشی برای افزایش سرمایه کسبوکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارتآپ را در بلندمدت افزایش میدهد.
ظرفیتهای استارتآپی در ایران
علاوه بر توانایی حل مشکلات و چالشها و برخورداری از مزایای خاص، استارتآپهای ایرانی پتانسیلهای خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.