نوشته های مرتبط: بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
هدایای تبلیغاتی، برند شما را محبوب میکنند
همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم و تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حالمان را خوش میکند! همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد.
با روشهای جدید و اثرگذار دنیای تبلیغات آشنا شوید
این روزها، شاهد وجود روشهای گوناگونی برای انتقال پیام از طریق تبلیغات هستیم. در این مطلب با روشهای جدیدی در دنیای تبلیغات آشنا میشوید که در سراسر دنیا بسیار محبوب و اثرگذار هستند.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.