نوشته های مرتبط: چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
پیش از استعفا، این نکات را حتما مدنظر قرار دهید
یکی از سختترین کارهایی که افراد ممکن است در زندگی مجبور به انجام آن باشند استعفا و ترک کردن محیط کار است؛ حتی اگر از کارشان رضایتمندی کافی نداشته باشند.
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.
چگونه از انتقادتان، بازخورد منفی دریافت نکنید؟
چگونه از دیگران انتقاد کنیم تا بازخورد خوبی از آنها دریافت کنیم؟ یا اگر کسی از ما انتقاد کرد، چگونه انتقادش را پاسخ بدهیم؟ در این مطلب خواهیم خواند.
هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهمترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟
از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید
صرف نظر از این که چه کسبوکاری دارید، داشتن تمرکز از مهارتهای اساسی و پیشنیاز موفقیت و افزایش کارایی در هر فعالیتی است.
نقشه گنج مدیران اجرایی تازهکار
مدیران اجرایی تازهکار چالشهای بسیاری در مدیریت و همچنین ارتباط با اعضای هیئتمدیره سازمان، پیش رو دارند؛ اما با راهکارهای صحیح میتوانند به آسانی بر این چالشها غلبه کنند.