نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

پیامک‌ها چگونه کسب‌وکار ما را توسعه می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰/ ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیت‌های استفاده از پیامک‌ها در بازاریابی کسب‌وکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها می‌پردازیم.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.

۷ درس مهم از یک استارت‌آپ شکست‌خورده

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارت‌آپ ناموفق آموزنده نیست.

استراتژی دورکاری، کسب‌وکار کوچک شما را جهانی می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استخدام همکاران دورکار می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.

با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهره‌وری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد می‌کنند.

برترین کارمندان دنیا چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۳ دقیقه

کارمندان برتر هر کسب‌وکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال می‌کنند.

بسیاری از فارغ‌التحصیلان نمی‌توانند در جایگاه شغلی مناسب خود قرار بگیرند

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

بهنوش سلیم‌بهرامی: «توجه به مقوله ایجاد شغل از مهم‌ترین اقدامات دوره حاضر شمرده می‌شود.»