نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکههای اجتماعی شما میشوند بیشتر باشد، راهاندازی استارتآپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.
مهمترین دلایل شکست استارتآپها در ایران
برخی استارتآپها باوجود حضور پررنگ و موفقیتآمیز در فضای کسبوکار، هنوز خالی از اشکال نیستند و این موضوع در صورت برطرف نشدن، آنها را با شکست مواجه خواهد کرد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
استارتآپویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده به کسبوکار
استارتآپویکند علم تهران از تاریخ ۸ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کارآفرینان بزرگ، ذاتا کارآفرین بودهاند؟
بررسی نتایج یکی از معتبرترین پرسشنامههای شخصیتی در جهان نشان میدهد که کارآفرینان خلاق، انعطافپذیر و برای ریسک کردن آماده هستند و این ۲ ویژگی، جزئی از شخصیت آنها است.
آسیبشناسی فعالیت استارتآپهای ایرانی
در این مطلب، در گفتوگو با کارشناسان حوزه کسبوکار، دلایل شکست برخی از استارتآپهای ایرانی را آسیبشناسی میکنیم.