نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
فراهم شدن سرعت تبادل داده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، در برنامه ششم
نصرالله جهانگرد، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، بهبود فضای کسبوکار و توانمندسازی استارتآپها و مشارکت در توسعه محتوا را اولویتهای سازمان فناوری اطلاعات در چهار سال گذشته اعلام کرد.
ظهور، سقوط و بازگشت یک قهرمان
ماجرای اخراج استیو جابز از اپل، قسمت مهمی از تاریخچه این کمپانی را توصیف میکند. او پس از اجرای یک کودتای نافرجام در هیئتمدیره، از اپل اخراج شد.
کارمندان، مهرههای کلیدی کسبوکار شما هستند
اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزشها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام دادهاند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک میکند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
استارتآپها ما را مانند اینشتین نابغه میکنند
در سال ۱۹۸۵، بررسی مغز آلبرت اینشتین نشان داد مغز او از نظر تعداد نورونها، تفاوتی با مغز دیگر افراد ندارد؛ اما عاملی در نبوغ او دخالت دارد که آن را در استارتآپها نیز میتوانیم ببینیم.
در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکههای اجتماعی شما میشوند بیشتر باشد، راهاندازی استارتآپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.