نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانهها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک میکند.
مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟
از برند چالشگر تا قهرمانی که ارزش برند را بالا میبرد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفهای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.
سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید
نوع معرفی کسبوکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسبوکار شما نقشی مهم ایفا میکنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.
با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.