نوشته های مرتبط: عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

با استفاده از مدیریت احساسات، در کسب‌وکار خود موفق شوید

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

کنترل احساسات در زندگی همه افراد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زندگی شخصی و حرفه‌ای دارد. در این مطلب به راهکارهای کارآمدی برای مدیریت احساسات می‌پردازیم.

با این روش زمان‌بندی متفاوت، بهره‌وری خود را افزایش دهید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تک‌تک ساعت‌های روز برنامه‌ریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهوده‌ای در طول روز باقی نمی‌ماند.

با فواید شگفت‌انگیز ورزش آشنا شوید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

ورزش کردن، از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند و عملکرد مغز را بهبود می‌دهد.

مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب به تاریخچه‌ مختصر مدیریت زمان پرداخته‌ایم؛ مسئله‌ای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.

ویژگی‌های ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تحقیقات نشان می‌دهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعه‌ای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص می‌کند.

کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.