نوشته های مرتبط: از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
استارتآپهای ورزشی هزار رنگ
اکنون در هند، بهترین زمان برای سرمایهگذاری بلندمدت و به وجودآوردن تحولی اساسی در حوزه ورزش این کشور است.
به جای مسدود کردن استارتآپها به بهانههای واهی، به کارآفرینان دلگرمی دهیم
رضا الفتنسب: برخی نهادها بهجای تشویق و حمایت، با برقراری موانع بیشتر و بروکراسیهای طاقتفرسا، مشکلات زیادی در مسیر فعالیت کارآفرینان ایجاد کردهاند.
مقاومت در مقابل کسبوکارهای نوین محکوم به شکست است
وکیلزاده: تنها راهکار موجود برای کسبوکارهای سنتی، درک صحیح و شناخت کامل از تحول ساختاری فضای بازار و حرکت آگاهانه در جهت آن است.
هفت خوان راهاندازی یک استارتآپ
در این مطلب از زبان تیمونی سیکس*، کارآفرین موفق، ۷ درس مهم شروع یک کسبوکار نوپا را بررسی میکنیم.
دخالتهای غیرضروری و سلیقهای، باعث ایجاد موانع در مسیر حرکت کسبوکارهای نوپا
رضا زرنوخی: متوقف کردن فعالیت استارتآپها، نوعی دلسردی و یاس از ادامه کار را در ذهن کارآفرینان رقم میزند و این امر در تضاد با حمایت از آنها است.
کارآفرینی، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست
کارآفرینی و تأسیس یک استارتآپ، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست، بلکه مسئولیتپذیری و تعهد دادن برای نتیجه گرفتن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.