نوشته های مرتبط: پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش دوم)

مزایای داشتن شغل جانبی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

شغل جانبی در کنار یک استارت‌آپ، انعطاف‌پذیری شما را بالاتر می‌برد. در این مطلب به شرح مزیت‌های مهم داشتن شغل جانبی می‌پردازیم.

چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیم‌گیری اشتباه

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ به‌عنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

«فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.