نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

از برند چالشگر تا قهرمانی که ارزش برند را بالا می‌برد

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه‌ای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه‌ دهید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.