نوشته های مرتبط: ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
چگونه در مواجهه با چالشهای کارآفرینی، انگیزه خود را حفظ کنیم؟
در شرایطی که یک کارآفرین با چالشهای روزمره و گوناگون خود درگیر است، حفظ انگیزه تنها راه نجات او از دام افسردگی و کسالت و رسیدن به هدف نهایی است.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
اشتباهات رایجی که باعث شکست کارآفرینان بیتجربه میشوند
برای کارآفرین شدن باید تجربه کسب کرد و مطالعه و آموزش به تنهایی برای انجام این کار کافی نیست؛ در این مطلب به معرفی اشتباهاتی که در میان کارآفرینان بیتجربه رایج هستند میپردازیم.
اگر کافهبازار نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.