نوشته های مرتبط: اشباع بازار تاکسی اینترنتی
بهترین کمپین تبلیغاتی سال ۹۷ کدام است؟
«دیگه زنگ نزن»، «عشق با ماست»، «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» و «رسوندن کار ماست»
دو مدل سرمایهگذاری در کسبوکارهای استارتآپی
«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغالزایی داشتهایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایهگذاری روی اسنپ و دیگر شرکتهای «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایهگذاری که در آن از کارآفرین بنیانگذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایهگذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمیداند!
یلدای کارآفرینان استارتآپی
بزرگترین گردهمایی اعضای اکوسیستم کارآفرینی ایران در برج میلاد برگزار شد.
اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ
شرکتهای تپسی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامهای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شدهاند.
اسنپ ۴ ساله شد
اسنپ شب گذشته با برگزاری مراسمی، تولد چهار سالگیش را جشن گرفت و گزارشی از برنامهها و تغییرات سازمانی خود ارائه داد.
برنامههای اسنپ و تپسی برای کنترل قیمتها
یکی از مدیران تپسی: برای پایین نگهداشتن کرایهها برنامه داریم رانندگان آنلاین: شاید به آژانسهای سنتی کوچ کنیم