نوشته های مرتبط: آشنایی با سه عنصر تاثیر‌گذار در برندینگ

ریسک‌گریزی، ریشه درلایه‌های عمیق فرهنگ ما دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

دکتر امیرعلی سیف‌الدین: لازم است جسور بودن و ریسک‌پذیری، آموزش بیشتری داده شود.

اقتصاد مقاومتی نیازمند فراهم شدن بازار است

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دکتر اسفندیار اختیاری: استارت‌آپ‌ها از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستد و برای گسترش آنها، چاره‌ای جز فراهم کردن بازار محصولاتشان نیست.

بازاریابی موفق در اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.

حضور استارت‌آپ‌ها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ،‌ محتوا فروخت؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

استارت‌آپ‌ها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چاره‌‌اندیشی کرده‌اند.

عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.

فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

فروشگاه بزرگ وال‌مارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.

اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

برندهای صنعت فناوری، از دیگر صنایع موجود در دنیا پیشی گرفته‌اند.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.