نوشته های مرتبط: آشنایی با سه عنصر تاثیر‌گذار در برندینگ

نقش بازاریابی تبدیلی و تفکیکی در توسعه برند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برند‌ینگ

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

امروزه کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آن‌ها در این رسانه‌ها می‌شود.

مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

از برند چالشگر تا قهرمانی که ارزش برند را بالا می‌برد

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.