نوشته های مرتبط: چگونه وبسایت خود را در صدر نتایج جستوجوی گوگل قرار دهیم؟
گلچینی از برترینهای سئو در میان استارتآپها
در این مطلب از شرکتهای بزرگی صحبت خواهیم کرد که با تاکید بر بهینهسازی وب و بهکارگیری استراتژی مناسب در بازاریابی، تبدیل به مهرههای مهم حوزه خدمات آنلاین شدهاند.
پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
چگونه میتوان تعداد مشتریها را چندین برابر کرد و کسبوکار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
بازاریابها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکههای اجتماعی شما میشوند بیشتر باشد، راهاندازی استارتآپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.
همهچیز درباره «استارتآپ»؛ این آشنای غریب!
در این مطلب به همه آنچه درباره استارتآپها از جمله راهاندازی، فضای کار و تامین سرمایه آنها و ... نیاز دارید بدانید، میپردازیم.