نوشته های مرتبط: چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

«فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.

شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات می‌شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، می‌توانید به مذاکره‌کننده بهتری تبدیل شوید.

چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

در این مطلب، راهنمایی‌های کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید شانس خود را برای به‌دست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش می‌آیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.