نوشته های مرتبط: کلید اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سیام)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان
اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم میتواند بهترین و سادهترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه شما باشد.
هوش هیجانی؛ نیمه پنهان مدیران تاثیرگذار
در این مطلب، برخی از صفات و ویژگیهای افراد با هوش هیجانی بالا را بررسی میکنیم.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.