نوشته های مرتبط: کلید اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
کسب درآمد بیشتر، دغدغه بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راههایی وجود دارند که میتوانید از آنها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.