نوشته های مرتبط: کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
برندهایی که ملکه ذهن مشتریان میشوند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
رویداد استارتآپی «وارونه تکنولوژی بیمه»
رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه» توسط شتابدهنده آواتک با همکاری نوآوردگاه و شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ در محل آمفیتئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق) برگزار خواهد شد.
ایدوکا، اولین رویداد استارتآپی لرستان
نخستین رویداد استارتآپی ایدوکا ( استارتآپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایدهپردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایهگذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندیهای بالقوه استان لرستان، در دانشگاه آزاد واحد خرمآباد برگزار میشود.
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.