نوشته های مرتبط: کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران

چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

کسب‌وکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمی‌توانند با استارت‌آپ‌های بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف می‌شوند.

ویژگی‌های ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تحقیقات نشان می‌دهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعه‌ای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص می‌کند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

توان‌تک، رویداد تجاری و فرصتی برای توسعه بازار استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۵/ ۱۴ دقیقه

در آستانه روز جهانی معلولان، نشست خبری رویداد توان‌تک، روز شنبه ۱۱ آذر با حضور جمعی از مدیران و فعالان استارت‌آپی برگزار شد و در آن اهداف و فرصت‌های بالقوه این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

کارگاه طراحی محصول

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۵/ ۲ دقیقه

کارگاه طراحی محصول، توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.