نوشته های مرتبط: کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
کسبوکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمیتوانند با استارتآپهای بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف میشوند.
ویژگیهای ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟
تحقیقات نشان میدهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعهای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص میکند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
توانتک، رویداد تجاری و فرصتی برای توسعه بازار استارتآپها
در آستانه روز جهانی معلولان، نشست خبری رویداد توانتک، روز شنبه ۱۱ آذر با حضور جمعی از مدیران و فعالان استارتآپی برگزار شد و در آن اهداف و فرصتهای بالقوه این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
کارگاه طراحی محصول
کارگاه طراحی محصول، توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار میشود.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
برای کسب موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آنها جلوتر باشید.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.