نوشته های مرتبط: از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
جذب سرمایه، همهچیز نیست
برای کارآفرینان تازهکار، هر لحظه مهم است؛ بنابراین تمرکز صرف روی جذب سرمایه، صحیح نیست.
استارتآپها، مسیری بهسوی اقتصاد شایسته ایرانی
چرا امروزه در کشورمان به استارتآپها نیاز داریم و ایفای نقش کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
چترهایی که دیگر سایهبان استارتآپ خود نیستند
فرهنگ نادرستی که استارتآپ اجاره چتر در چین را نابود کرد.
۴۰ درصد از سرمايهگذاریهای كشور باید از طريق صندوقهای خطرپذير تأمين شود
سورنا ستاری: برای توسعه استارتآپها در حوزههای مختلف نياز به سرمايهگذاری داريم و در اين راستا بايد به سمت سرمايهگذاریهای خطرپذير حركت كنيم.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.